sobota 12. července 2008

Divoka psice mistniho hostelu :)




Kdyz jsem dojela do Arequipy, zjistila jsem, ze druhy den vubec nemaj jezdit busy, ze je nejaka stavka a blokady. Nakonec mi spolecnost Cruz del Sur prece jen prodala listek do Nascy na druhy den v pul sedme rano, ale rekli mi, ze to mozna nepojede. No vstala jsem, jela tagem na nadrazi, ale bus fakt nejel. Tak mi zmenili listek na druhy den a ja jela zas tagem zpet. Spat jsem uz jit nechtela, tak jsem vegetila ve verejnych prostorach hostelu (spala jsem totiz na dormitory, nemela jsem vlastni pokoj) a prepadla mne tahle mistni mala boxerka a byla hrozne urputna me i muj batoh roztrhat!

5 komentářů:

Honza řekl(a)...

hehe, vypadá sympaticky hravě :-)

Ivana Hutařová řekl(a)...

Chudák psice je nějaká hubená... Háňo, to je fakt super, všechno, co jsme si s Honzou zatím prohlídli!!!

Háňa řekl(a)...

Cau Hutarko, to mam radost, ze se vam s Honzou fotky libej! Ona nebyla nijak zvlast hubena, to asi jen tak vypada na fotkach. Byla domaci a urcite dobre zivena ;-)

Háňa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Táňa řekl(a)...

Boxerka je opravdu urputná, ještě máš spoustu cestování před sebou a tak je dobře, že Tebe i batoh nechala nakonec na pokoji. :-)