sobota 12. července 2008

Colca kanon trek II






Spali jsme na dne kanonu v oaze v takovych chajdach z klacku, ale byly tam normalne postele (teda asi taky udelany z tech klacku) s matracema a dekama. Bohuzel jsme tam dorazili dost pozde, takze fotky nemam, ale koupala jsem se z nasi skupiny jako jedina! Bylo to prima! V noci ani moc zima nebyla, ale vstavali jsme ve dve rano, abysme meli dost casu na vyslap strmejsi a kratsi cestou zase do te same vesnice jako jsme zacinali. Takze celovky a trada nahoru. No, ja opet za skupinou zaostavala, pruvodce sel se mnou a celou dobu nic nerikal, coz me trosku znervoznovalo, tak jsem se ho pak zeptala, jestli uz jsme v pulce a prej do pulky mame jeste tak 40 minut! No dobry na to ze uz 2 hodiny jdem! Hned mi bylo jasny, ze bus v 7 na pozorovani kondoru Cruz del Condor asi nestihnu... Za chvili nas ale dosli 2 mistnaci na mulach a byl mi nabidnut vyvoz mulou! Ono se to dalo objednat uz vecer predem, ale ja se cejtila, takze jsem nic takovyho nechtela. Navic jsem si rikala, ze na mule a jeste k tomu po tme, do takovyho kopce (mistama schody) a vsude kolem srazy, ze to asi moc dobry nebude. Nejsem zadnej jezdec... Ale vzhledem k okolnostem a me touze videt vznasejici se kondory jsem na tu mulu (byl to on) vazne vylezla. Na dech to bylo dobry, ale jinak jsem se musela docela soutredit a naklanet dopredu, kdyz se treba do tech schodu rozbehl :-) Nespadla jsem!

1 komentář:

Táňa řekl(a)...

Koukám, že k tomuhle není žádný komentář - lidi co čtou Tvůj blog jsou asi v němém úžasu z Tvých zážitků! :-) Přiznám se, že já jsem v němém úžasu byla taky. A tak jsem ráda,žes to zvládla ( doufám že ve zdraví ) a další Tvoje cesty už nebudou tak krkolomné. Moc Ti přejeme, abys to zvládala v pohodě, buď na sebe opatrná!