sobota 12. července 2008

Nasca






V Nacse jsem taky brzo vstavala a jela tagem (to tady vsude stoji ne vic nez 30 korun) na mistni letiste, abych absolvovala let nad obrazci. Nemela jsem rezervaci a vsichni me strasili, ze ten den nepoletim. Rano byla dost mlha, nevypadalo to dobre a ja byla na letisti prvni, jeste pred personalem... Zacli chodit zamestnanci leteckych spolecnosti a ja listek dostala, i kdyz za nehorazny penize (to teda stoji hodne, i kdyz to kupujete dopredu) a navic cas letu byl nejistej. Letela jsem v poledne se spanelskou rodinkou s dvouma malejma klukama, ale zvracela jsem do pytliku jen ja :-( No fakt mi bylo zle. Kapso, Tve letani obdivuju! Letadlo se furt naklanelo, aby byly obrazce videt z obou stran. No videla jsem vsechny, az na psa, pri kterym mi bylo obzvlast zle... Stezi jsem udelala jednu fotku - opice. Musite si ji trochu priblizit, je nalevo pod kridlem.

2 komentáře:

Táňa řekl(a)...

Obrazec je krásně vidět,ale Tvůj popis jak jsi "ukořistila" tenhle záběr je drsný! Snad Tvoje další lety budou už bez podobného dobrodružství. Fakt je, že nedobře Ti za mala bylo i v autě.O to víc Ti přejeme už jen pohodové létání a celé Tvé cestování.

Roman řekl(a)...

Hustý, zrovna jsem si říkal, jak ti asi bylo v týhle malý cesničce nebo co to vlastně bylo za stroj :-)